czwartek, 24 lipca 2014

1.Przepraszam ale ten obóz jest tylko dla chłopaków

Wpatrywałam się jak  moja mama próbuje wcisnąć jedzenie mojemu młodszemu bratu podczas gdy wkładałam do ust łyżkę z płatkami.
- Jeżeli nie chce to go nie zmuszaj - Do jadalni weszła Silver. Moja starsza siostra.
- Musi coś zjeść by jechać do wesołego miasteczka - Westchnęła przeczesując ręką swoje  wilgotne włosy.
Odłożyłam łyżkę i wstałam od stołu biorąc miskę do ręki, pokierowałam się do kuchni i wstawiłam ją do zlewu.
- Jeanne jeśli chcesz jechać z nami do tego parku rozrywki to się szykuj, jedziemy za 30 minut - Poinformowała mnie wycierając Toma.
- Proszę cię nazywaj mnie Jean - Zacisnęłam pięści i ruszyłam pędem do swojego pokoju by wybrać ubrania  na dzisiejszy dzień.

Kończyłam się malować gdy poczułam wibracje w kieszeni.
Wyjęłam telefon i spojrzałam na wyświetlacz
Od " Jessy "
Premiera Step up dzisiaj o 20:00 , idziesz?
Do " Jessy "
19:30 Przed kinem.
Odpisałam i włożyłam telefon do kieszeni.
Spojrzałam na siebie w lustrze by zobaczyć efekt końcowy.
Wyglądałam przyzwoicie.
- Jeanne Dolly Blackburn migiem na dół! - Krzyknęła moja matka.
Przewróciłam oczami na moje pełne imię i nazwisko.
Zgarnęłam torebkę z łóżka i już po chwili siedziałam na skórzanym fotelu w czarnym Range Rover.
Przyznam ,że nie pochodzę z niskich sfer. Moja rodzicielka swoją wytapetowaną buźką zgarnęła grube pieniądze. A tata? Pewnie się zastanawiacie, Nie poznałam nigdy ojca.. tyle w temacie.
      Spojrzałam na lewo siedziała moja kochana zołzowata wredna podła siostra Silver.
Jej brązowe włosy które niedawno były czerwone były spięte w wysokiego kucyka.
Na sobie miała niebieską obcisłą sukienkę do kolan i białe szpilki. A paznokcie miała koloru żółtego pod kolor jej kokardy na czubku głowy. Niby taka słodka i niewinna, nie wydaje mi się.
Podparłam głową o szybę i zamknęłam oczy.
 Zanim się obejrzałam byliśmy na parkingu przed wesołym miasteczkiem.
Bardzo lubię tu chodzić.Jestem bardzo dziecinna jeżeli chodzi o takie sprawy.
Tak serio to jestem dzieckiem mam 16 lat.
  Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to wata cukrowa! Wspominałam ,że ją uwielbiam?
Tak jak wszystko tutaj.
- Ah, zapomniałam powiedzieć,że idę na premierę Step up. - Spojrzałam kątem oka na matkę która nie była zainteresowana tym co do niej mówię.
- W porządku.. Jeanne czy nie powinnaś ograniczyć waty cukrowej? - Zapytała się mnie.
- Też przestań pożerać wszystko co zobaczysz - Odpyskowałam jej i ruszyłam przed siebie z podniesioną głową!
       - CZY INTERESUJESZ SIĘ MUZYKĄ? CZY KOCHASZ TAŃCZYĆ? TEN OBÓZ JEST IDEALNY DLA CIEBIE! ZGŁOŚ SIĘ JUŻ DZISIAJ! - Usłyszałam głos koło butki telefonicznej.
Spodobała mi się ta oferta. Więc pokierowałam się w stronę kobiety z nadmiarem czerwonej szminki na ustach i pudru na twarzy.
- Przepraszam? Czy mogłabym ulotkę z tym obozem? - Odezwałam się poprawiając kosmyk włosów za ucho.
- Nie wyglądasz jak chłopak. Przepraszam ale ten obóz jest tylko dla chłopaków w wieku 16-20 lat.
- To dla mojego kolegi. Poprosił mnie bym tu podeszła ponieważ onieśmielasz go - mrugnęłam znacząco i wskazałam na przypadkowego umięśnionego chłopaka
- Ah, to pewnie proszę i pozdrów przyjaciela - Uśmiechnęła się i wsadziła do ust papierosa.
Pogratulowałam sobie w myślach i odeszłam czytając co jest na kartce papieru.
   "                                    OBÓZ TANECZNY                                               "
              Na tym wyjeździe nauczysz się tańczyć jak profesjonalista
Obóz trwa od 15 lipca do 25 sierpnia! Gdy wrócisz do domu Będziesz najlepszy!
Zapraszamy! Możesz zgłosić się na    www.AfterGreat.com
                Przyjmujemy w oddziale wiekowym od 16 roku życia do 20.
koszt: 500 £ 
                                             Numer kontaktowy : +4473218293020
Dziękujemy!
                    Uśmiechnęłam się delikatnie i ruszyłam w poszukiwaniu farbowanych rudych włosów jakie ma moja matka.
Gdy wpatrywałam się tak w poszukiwaniu rudowłosej ,zza pleców wyłoniła się Silver.
- Mama cię szuka. Nie powinnaś tak uciekać nie jesteś pełnoletnia - Zmrużyła oczy.
- Nie twoja sprawa co robię - Odgryzłam się.
- Oj wiesz mama woli mnie, jestem sto razy lepsza niż ty - Zakpiła
suka
- Chociaż nie jestem taką szmatą jak niektórzy - splunęłam i po chwili odeszłam w tłum w poszukiwaniu rodzicielki.
Błąkałam się tak i już myślałam ,że jej nie znajdę aż przed twarzą zobaczyłam te charakterystyczne włosy.
- Mamo! - Wrzasnęłam by mnie usłyszała.
Odwróciła się i uśmiechnęła ciągnąc ze sobą mojego młodszego brata.
- Oh Dolly kochanie nie znikaj tak, martwiłam się! - Przytuliła się
Poczułam jej malinowe mocne perfumy i zrobiło mi się niedobrze.
- Wiesz gdzie twoja siostra? - Zapytała poprawiając swoją białą torebkę z cekinami.
- Nie i nie chcę wiedzieć - Warknęłam na myśl o tej cukierkowej laluni.
- Mamo wracajmy już jestem zmęczony.- Odezwał się Tom ratując mnie z opieprzu od matki.
Skinęła głową i zadzwoniła po Silver która po 5 minutach dołączyła do nas.
Po chwili jechaliśmy do domu.
Patrzyłam na drogę która uciekała w przeciwną stronę.
Nagle przypomniałam sobie co chciałam powiedzieć matce.
- Bo jest obóz.. na miesiąc i parę dni.. i chciałabym jechać. To obóz taneczny! - Wybełkotałam przeczesując palcami moje włosy.
- Od kiedy? - Zapytała
- 15 lipca - Wyszczerzyłam się.
- To za 5 dni dziecko .. jutro dam ci odpowiedź - Westchnęła
a ja skinęłam głową.
Zajechałam do domu przebrałam się, zjadłam i  szybko popędziłam na spotkanie z moją najlepszą przyjaciółką.
- Żartujesz? Chcesz jechać na obóz udając chłopaka?! - Krzyknęła
A wszyscy na sali popatrzyli się na nas.
- Ciszej okej? Tak chcę i myślę ,że to dobry pomysł - Poprawiłam się na krześle.
Przewrociła oczami
- No nie wiem czy to dobry pomysł - Oblizała usta.
- Sami chłopcy .. i do tego tancerze- podekscytowałam się
- Jeżeli tak.. to ja pojadę z tobą będę twoją siostrą - opiekunką. - Ucieszyła się
- Jesteś niemożliwa - Zakryłam twarz dłońmi ze śmiechu.
- I za to mnie kochasz - Uśmiechnęła się
- No oczywiście ,że tak - Uścisnęłam jej rękę i akurat rozpoczął się film.

                                         -----------------------------------------
Pierwszy rozdział wyszedł taki jaki wyszedł i mam nadzieję ,że się podoba bo włożyłam w niego sporo pracy!:) Mam nadzieję ,że docenisz to i skomentujesz bo to bardzo motywuję. Dziękuje za uwagę Lucy.




1 komentarz: